2 Fast 2 Furious

Handling: I ett försök att få tillbaka sin polisbricka går den f.d. snuten Brian O'Conner med på att infiltrera "street-racing" gängen i Florida. Han anlitar sin gamle skurkkompis Roman.

År: 2003

Edward Finlay
Mark Boone Junior
Matt Gallini

frasmannen

Snygga bilar, snabba bilar, snygga brudar, stora bröst, häftig musik, sol och sprit. Vad kan man mer begära? Ett manus. Skådespelare. En inte helt idiotisk dialog. Kanske det, men filmen lyckas med vad det huvudsakliga målet är; Att visa upp de snygga bilarna och de snygga brudarna. Den lyckas dessutom väldigt bra med det.

Angelus

Nej nej, hade inte höga förväntningar på den här rullen, men blev ändå besviken, allt de kör på är snygga bilar och några snygga brudar inget annat, Stoy är fett dåligt, skådespeleriet är ännu dåligare, scenerna är dock snygga och soundtracket är grymt, en etta bara inget mer

Inte lika bra som föregångaren, här är allt för uppblåst, överdrivet och det går för fort. Just bilscenerna är som tidigare väldigt snygga, men när Paul Walker ska hålla igång en väldigt trist story så går det inte alls. Underhållning för stunden.

Jag tycker att filmen är bra och spännande. Ja visst saknade Vin Diesel här men det funkar bra. Det verkar som jag börjar fastna för dessa filmer. :D

Snark. Hjärndöd actionrulle. Svag tvåa. Fast jag finner bilar helt ointressant!

alexanderbilar

en femma denna me..

såg den härom dagen

Levish_

Antagligen bättre om man nu gillar snabba bilar, gangster snack och halvnakna tjejer som åmar sig. Ska den ses är det endast för Paul Walkers skull!

crack_of_dawn

Kommer inte ihåg ettan, men denna film var faktiskt väldigt underhållande!
Höll mig i ett järngrepp framför tv:n.

något sämre film än 1 men denna låtsas 2 e faktiskt helt okej film att titta på en kväll men man saknar vin diesel som tur kommer med i den riktiga 2 hehe

guldis25

bra film med en hyfsad story stark 4 från mig

ps. mycket häftiga scener

Fast and the Furious, The (2001)
Fast and the Furious: Tokyo Drift, The (2006)
Fast & Furious (2009)
Fast & Furious 5 (2011)